2006-08-21

童年回憶之零食篇

蜜瓜軟糖 
今天生活實在太正常平淡:醒來、賴床、起床、上班、工作、下班、回家。太正常平淡,就會想起很多往事。

今天路過一家專賣舊式零食的店,突然發現這種小時候超愛的軟糖,忍不住馬上買了一包!有人吃過嗎?有人愛吃嗎?還有橙味的!不過我最愛蜜瓜味!因為小時候覺得蜜瓜很貴!夠白痴吧!哈哈~~ Posted by Picasa

4 則留言:

匿名 說...

yeah! 我都好鍾意食呢隻軟糖架! um...我最鍾意係普通味...唔記得啦。以前只有新
年至有得食,因為只有grandma至會買。有次再買返黎食,又發覺佢地太甜...

你又覺得佢地既味道點樣呢?

Unknown 說...

估唔到拉拉莉是同好!呵呵~~~

而家好似無細個時覺得咁好味,但還是會想吃,因為我是糖精!哈哈~~

係呀!最記得就係:新年先有得食!哈哈~~~

匿名 說...

我都喜歡吃的啊... :P

匿名 說...

我也愛吃,但討厭它癡立立!