2008-08-27

中毒

數天前,腦爺中毒了!我相信是我在不知情的情況下,install了那個spyware!

大家請小心,那東東叫Antivirus 2008 xp

因為正在趕Freelance的後期工作,很心急想要找到清除此spyware的方法!先是在Save mode 用NOD32清,繼而在網上找到了教手動清除,還是不行。於是,看到網頁中介紹了一個Anti-spyware聲稱可以清到,於是情急下下載了並網上付款買了Licence!可是,事情並非我想像中那麼順利。無錯,scan的時候聲稱清了,但當一reboot,那東東又回來了!Orz

不知是幸還是不幸,早前怪哥哥幫我裝了新hdd,我把C:複製了一個,可是因為某些問題,還是在用舊hdd的C:,於是暫時解決方法只是新hdd boot機,先趕好我的Freelance再算!

我明白,最終辦法逃不開Format & Reinstall!不過我這個電腦半桶水,要做這些動作,每每都好怕會出錯!(但我又夠膽死亂咁搞清virus差d清死機 XD)更怕就是Reinstall完Windows之後要重新安裝所有的軟件!!!那才是最最最痛苦的!

唉...等我趕完我的Freelance後,我一定會向那個我已付了錢買但清不了spyware的公司追討的!

這個故事再一次教訓我,再心急,都不可以衝動!嗯!

4 則留言:

Unknown 說...

電腦0既野就係咁!方便起上尼就好方便。但係煩起上尼,真係煩得死人!總知就係又愛又恨!死未!
-Mabel

匿名 說...

我呢度都有同事中左...攪左我一朝...
不過...format過重裝真係最徹底...但如果最後都只係想鏟左呢個spy的話, 可以試下用HijackThis 同 adaware, 有需要或者我都可以試下幫你, 就o岩時間就ok, 橫掂我o係赤鱲角返工 :p
p.s. 唔怪得早兩晚(29/8)我搭緊車撞見你返緊屋企(東涌站外)個陣好似扁住咀咁啦...

匿名 說...

愚見: 重新開機又有事是那個叫「系統復原」的東東作怪嗎?

Unknown 說...

mabel,
係呀...我而家本"pei"搞完份freelance先理佢喇!好煩!

豆,
丫~ 做乜見到我都唔叫我呀!我扁咀係因為地鐵站外班地產佬好煩又阻住晒咋!下次見到我記得叫我呀好耐無見你喇 :) Hijack This已經試左,唔掂,adaware...得閒先試啦!唔得我會求救喇!謝~

街哥哥,
系統復原?hm...唔知喎...點check呢?搵下先!先謝~